Vojenská přehlídka v Praze ke 100 letému výročí

All-focus

Zúčastnili jsme se vojenské přehlídky ke 100 letému výročí, která se uskutečnila v Praze. Dorazili jsme do Prahy v pátek večer a přemístili se na ubytování. Ubytování bylo na hostelu, který byl hned v centru Prahy. Druhý den v sobotu jsme se byli podívat na vojáky, kteří skládali na Pražském hradě svou vojenskou přísahu a projít se po Praze. Dále jsme pokračovali v prohlídce okolí Pražského hradu, nově zrekonstruované Národní divadlo a všechny památky Prahy. Jakmile se setmělo, tak jsme se podívali na Pražský hrad z Náplavky, ze které je krásný výhled. K večeru jsme se přesunuli na hotel a připravovali stužky s naší trikolorou na další den. V neděli jsme se zúčastnili přehlídky vojenské techniky. Jakmile skončila jsme šli mezi lidi a rozdávali jim stužky, které jsme připravovali celý předešlý večer. Celkově jsme jich rozdali více než 2000! Uctili jsme také památku příslušníku československého zahraničního odboje které postříleli nacisté v chrámu svatého Cyrila a Metoděje. Po celém dnu jsme se přesunuli na hostel a šli si konečně odpočinout po namáhavém víkendu. V sobotu ráno jsme se přesunuli na vlak a vrátili se zpět domů. Na tenhle víkend budeme ještě dlouho vzpomínat!

Copyright 2018 © Branné oddíly mládeže z.s.